Subject: FW: Lavassaare ümbruse soode veerežiimi taastamistööde projekti kooskõlastamine
From: "Rein Kallas" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Sep 2024 11:48:48 +0300

Palun deltas registreerida. Täitmiseks mulle.

Parimat,

Rein

From: Kristel Veersalu <[email-masked]>
Sent: Thursday, September 26, 2024 10:26 AM
To: Rein Kallas <[email-masked]>
Subject: Lavassaare ümbruse soode veerežiimi taastamistööde projekti
kooskõlastamine

Tere

OÜ Inseneribüroo STEIGER on koostanud Eestimaa Looduse Fondi tellimusel
töö "Lavassaare ümbruse soode veerežiimi taastamistööde projekt".

Käesolevaga saademe projekti Transpordiametile kooskõlastamiseks. Projekti
saab alla laadida siit:

<https://steigeree-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/kristel_steiger_ee/EUZ
cOHy_RUFKrLWLgGo4ONQBwiSFa52Cz5kYU9gK15UTyg?e=Jr8Xsq> Lavassaare ümbruse
soode veerežiimi taastamistööde projekt 24-09-25.asice

Lugupidamisega

Kristel Veersalu

Diplomeeritud mäeinsener

OÜ Inseneribüroo STEIGER

Männiku tee 104, 11216 Tallinn

M: +372 5632 8062

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.steiger.ee/> www.steiger.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.